  • Data: 2009-07-22 11:21:05
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 13:12:42 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z środa 22 lipiec 2009 12:55
    > (autor Jacek Osiecki

    > Ale to jest kolejne analizowanie.

    Ot zalogowanie się do jeszcze jednego serwisu - cała 1 minuta roboty :)

    > Nie. Tzn, można było zadzwonić i spytać, ale Online zero informacji.

    Czyli to zła karta była :)

    > A bo to co oglądałeś, to były pierwsze 2 części. A o kredytach było na pewno
    > w ostatniej (teraz już przedostatniej) ,,Broń masowego rażenia''.

    Może kiedyś sobie odświeżę :)

    > Mechanik ma posa? To musi być jakiś luksusowy mechanik :D

    Każde ASO ma. A wymianę rozrządu wolę zrobić w ASO niż u Józka - umówię się
    na konkretny termin, mam wygodną poczekalnię, przyjmują płatności kartą. Np.
    ford teraz za 99zł robi przegląd+czyszczenie+wymiana płynów w klimatyzacji -
    taniej niż warsztat który zajmuje się klimą.

    > No tak, czyli 200zł miesięcznie.

    Albo 2-3 razy więcej - choć teraz faktycznie bywa że zatankuję raz w
    miesiącu ;)

    > A w takim szajsie to ja nie kupuję :D

    Ser, masło, mleko, herbata - te same co w innych sklepach, więc po co szukać
    gdzieś dalej?

    > Inna sprawa, że w naszym ABC to zapomnij o kartach.

    A to już ciekawe, w Krakowie we wszystkich ABC (obecnie polomarketach)
    wymieniono kasy na takie wyposażone w POSy. Nawet zlikwidowano ograniczenia
    typu minimalna kwota do płatności kartą (ostatnio zapomniałem portfela i
    płaciłem za jabłka 5zł kartą :)

    > Ano. I tam są problemy z kartami.

    W moim nie ma - i tak wąskim gardłem jest dostęp do krajalnicy wędlin, zaś
    moja płatność kartą często trwa krócej niż płacenie gotówką przez babcię
    która szuka portfela a potem liczy drobniaki ;)

    > Ano, ale czasami prościej gotówką. Też wolę kartę, ale opór sprzedawców
    > zniechęca.

    Właśnie w moim przypadku gotówką jest trudniej, bo musiałbym latać po nią do
    bankomatu :) A niechęci sprzedawców nie zauważyłem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944