  • Data: 2004-10-21 12:13:05
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.61.0410201702280.1332@athlon>,

    > *Pierwszy* po zakupie...

    > Nie. "Na zawsze" !!

    OK. Pytanie bez zmian.

    > Jak do tego doszedłeś ??
    > 1. Zakup. Towar w KUP. Obniżono zaliczkę ++ :)

    Zakładając, że było co obniżać. OK.

    > 2. Remanent. Towar poza KUP. Zapłacono zaliczkę lub podatek -- :(
    > łączny wynik zero (nic dziwnego skoro "towar poza KUP".

    OK.
    [tu pomijam dla uproszczenia]
    > 4. Remanent. Towar poza KUP. Wynik zero.
    > 5. Sprzedaż. Towar poza KUP. Nadpłata podatku ! -- :(

    Tu się rozchodzimy.
    Ja rozumuję tak: mam przychód i mam poniesiony nakład, ewidentnie
    powiązany z tym przychodem. A Ty odmawiasz mi prawa uznania tego nakładu
    za koszt aż do najbliższego remanentu. I od kilku postów próbuję z
    Ciebie wydobyć, na jakiej podstawie :)

    > 6. Remanent. Towar w KUP. Wynik zero :)

    A tu znów się zgadzamy (przynajmniej co do wyniku;)).

    > [...]
    >
    > Z arytmetyki...

    E?

    > A twój towar "na magazynie" służy DG - ale NIE JEST KUP. Aż do
    > sprzedaży i *następnego* (po sprzedaży) remanentu.
    > Tak jak twoje osobiste mydło.

    > Był przykład liczbowy ? Był.
    > Jak chcesz z matematyką dyskutować to beze mnie...

    Gotfryd. Ja wiem, że powtarzanie ileś razy tego samego może doprowadzić
    do pasji. Ale gadamy jak ślepy z głuchym o muzyce i kolorach.
    Doskonale rozumiem, jak działa to, co tu klarujesz, nie musisz mnożyć
    przykładów.
    Chcę się od Ciebie dowiedzieć jednego: skąd się wzięło założenie pt.
    "remanent _trwale_ przekwalifikowuje".

    [a ten kawałek pozwolę sobie zostawić ;)]

    > Nikt. Koszty już masz "wywalone", jak chcesz operację powtórzyć
    > to możesz. W końcu zostaniesz z takim zapasem towaru że ty będziesz
    > miał peoblem "z upchnęciem" ;)

    A niby skąd ten zapas??? Ja naprawdę jestem tylko człowiekiem i cudownie
    rozmnażać nie potrafię :)

    > [...]
    >
    > Ech... odporny jesteś.

    Trafił swój na swego :)

    > Owszem, nie będzie miał "towarów nie KUP".
    > Za to będzie miał przychód do opodatkowania :]

    Tak. Wynik finansowy (za okres do remanentu) ten sam.

    > O jakiej korzyści mowa ? ;)

    O możliwości uznania _po_ remanencie za KUP bez robienia kolejnego
    remanentu.

    --
    pozdrawiam
    Jarek