  • Data: 2004-10-25 15:28:30
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.61.0410240156120.1860@athlon>,

    > On Sun, 24 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    >
    > Spójrz na przepis szczegółowy (wskazany ustawą) czyli instrukcję
    > do KPiR (załącznik do rozp. o KPiR) :)

    Spojrzałem. Tam jest to samo (z matematycznego punktu widzenia).

    > No... DO remanentu.

    Czyli w większości przypadków przez cały rok.

    > Przecież remanent z 31.XII do "wyrzucił" i z tym zgodziliśmy się.

    Toć o tym piszę. Ten "wróci w koszty", jeśli go sprzedasz i zrobisz
    remanent.

    > ???

    Czytałem odpowiedź w piątek rano, ale odpowiadałem dopiero w sobotę
    wieczorem i wydaje mi się, że na coś trochę innego. To pewnie
    przemęczenie :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek