  • Data: 2004-10-25 21:00:27
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    [....]
    >+ > Spójrz na przepis szczegółowy (wskazany ustawą) czyli instrukcję
    >+ > do KPiR (załącznik do rozp. o KPiR) :)
    >+ >
    >+ Spojrzałem.

    Znaczy przeczytałeś 24. punkt "objaśnień", zgadza się ?
    I 24.2 w szczególności takoż ?

    >+ Tam jest to samo (z matematycznego punktu widzenia).

    To że MATEMATYCZNIE A + (B-C) jest równe (A+B)-C to jedno.
    To że FORMALNIE różnica remanentowa koryguje KOSZT a nie
    PRZYCHÓD to drugie.
    Mało - ma to swoje konsekwencje.
    Firma ma:
    - remanent początkowy: 100 000 zł
    - remanent końcowy: 500 000 zł
    - przychód: 900 000 zł

    Jaką wartość "koszty uzyskania przychodu" wpiszesz do PIT (w tym
    do PIT-5 jeśli remanent robisz "w środku roku") ?
    Ile wynosi limit wydatków reprezentacyjnych ?

    [...]
    >+ Toć o tym piszę. Ten "wróci w koszty", jeśli go sprzedasz i zrobisz
    >+ remanent.

    Odnosiłem wrażenie że pisałeś co innego :]
    A o co my się kłócimy na 40. poziomie cytatu ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)