  • Data: 2009-10-16 19:28:30
    Temat: Re: Dotacje Paypal a urząd skarbowy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    domino773 wrote:
> [...]
    &id=155535&typ=ne...

> [...]
    > ważne że byłyby to środki zza granicy, od których z wielką chęcią
    > zapłaciłbym podatek, nawet jakby mi zostało z nich po opłaceniu
    > podatku tylko 50% . Byłbym zupełnie happy z tego rozwiązania, ale
    > jeśli ja mam płacić, chodzić, pytać, słuchać zupełnie dwóch
    > rozbieżnych opinii w spraawie od dwóch stojących obok siebie koleżanek
    > z US. Uuuuu.....
    >
    > Niech ten wątek będzie przestrogą dla innych, jeśli by mieli podobny
    > pomysł na coś oryginalnego tak jak ja.
    > Ja czuję się pr prostu zgnojony i tyle. Odechciało mi się.

    Bardzo trafne podsumowanie dyskusji.

    Niestety żyjemy w takim kraju, gdzie zwłaszcza przy małych i
    nieregularnych biznesach często bardziej się opłaca działać w szarej
    strefie niż legalnie płacić (choćby niewielkie) podatki.

    BTW, nie chciałbym Cię dobijać ale rozumiem, że konto PayPal zgłosiłeś
    już w NBP i składasz kwartalne sprawozdania ;-)

    Piotrek