  • Data: 2003-01-27 16:07:26
    Temat: Re: Data rozpoczęcia działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003, Anna Maria wrote:

    >+ Witam,
    >+ Rozpoczęcie działalności zaplanowano na luty 2003 r., wystawiono mi fakturę
    >+ z datą wcześniejszą, mogę zapłacić ją w lutym. Datą rozpoczęcia jest dla
    >+ mnie data wystawienia faktury, czy dzień, kiedy za nią zapłacę?

    *Moim* zdaniem - zawarcie transakcji "na działalność" jest już
    własnie "prowadzeniem DG". Są osoby które uważają inaczej
    (że 'pierwszy przychód'...).
    Czy to był towar czy usługa ?
    Czy faktura była na "osobę bez DG" (tylko imię i nazwisko)
    czy na twoją DG ? Czy płacisz VAT ? Czy to był towar
    handlowy ? Czy to kwalifikuje się na ŚT ?

    To tak na początek - bez "danych początkowych" nie sposób
    wyrazić swojego zdania :( !!

    pzdr, Gotfryd