  • Data: 2003-01-27 22:46:20
    Temat: Re: Data rozpoczęcia działalności
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b13ukm$ojo$1@news.tpi.pl...

    > Znajdziesz to wklejam
    > Art. 7. 1. Do podatników rozpoczynających działalność w roku podatkowym,
    > którzy w poprzednim roku podatkowym nie prowadzili działalności,
    > opodatkowanie ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych stosuje się od
    > dnia uzyskania pierwszego przychodu. W przypadku nowo utworzonej spółki
    > za rozpoczęcie działalności uważa się datę uzyskania pierwszego przychodu
    > przez tę spółkę.

    Przepraszam bardzo, że się wtrącę.. :)
    Czy mam rozumiec, że dopóki mam wydatki (mowa o sp. z o.o.), a brak
    przychodów, to jeszcze nie rozpoczęłam działalności???
    A co z szanownym fiskusem? czy dopóki nie zarobię, nie dostanę zwrotu vatu?
    A może dopóki nie mam dochodu, to nie składam deklaracji?

    Przepraszam, ale nie mam zestawu mądrzejszych pytań... niestety... :(
    Może w nastepnym odcinku /me (zamiennie ze świnką Piggy) powie: ...
    (wstawiamy coś inteligentnego według uznania).

    AM