  • Data: 2003-01-28 23:21:32
    Temat: Re: Data rozpoczęcia działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jan 2003, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >+ > Nie, nie u tego ministra ;) !
    >+
    >+ A co to? Minister Ci się nie podoba? Taki fajny jest przecież :-)))

    Nie mam przekonania czy człowiek dogadujący się z komputerami
    miałby łatwo dogadać się z rzeczonym ministrem. Ot, takie
    przeczucie ;)

    >+ Nawet w teatrze miałby szanse znaleźć pracę,

    Hm... A mnie by mogli nie chcieć ;[
    [...]
    >+ A może jest z nim jak z przepisami?

    Rozwiń bo brzmi zachęcająco :)

> [...]
    >+ Jakiej DG? Ja sobie kiszę i już, i nie mam zamiaru prowadzić żadnej DG.Ty
    >+ z kolei starasz się dowieść,że jak sobie już nakisiłem to prowadzę DG,bo
    >+ zainwestowałem 1Mzł.Jak się ogóry "udadzą" i postanowię je sprzedawać,no
    >+ to już trudno,będe tym biznesmenem.
    >+
    >+ > (a nie "na firmę") i później wprowadzasz remanentem początkowym
    >+ > na stan towarów handlowych.
    >+ > Podobnie przy środkach trwałych. Też kupowanych "na siebie" !
    >+
    >+ Wszystko jasne.Przecież nie kupię na firmę jak jej nie mam.

    To nie ma pytań.

    Weź, zajrzyj na początek wątku i upenij się czy nie chodzi
    jednak o przypadek pt. "kupiłem coś 'na firmę'[1] przed rozpoczęciem
    DG". Lub o brak skonkretyzowania czy 'na firmę' czy 'na osobę' :)
    [1] Oczywiście 'firma' używane niezgodnie z KSH. Powonno być
    "na nazwę DG" :]

    >+ Sam fakt posiadania ST,środków obrotowych i towarów handlowych nie robi
    >+ z nikogo przedsiębiorcy.I tu chyba nie zaprzeczysz.

    I nigdy nie zaprzeczałem.
    Problem w tym kiedy Jerzy Nowak kupi towar a odbiorcą (zapisanym
    na fakturze) jest "COSTAMWPLANIE Jerzy Nowak".
    *Taki* zakup IMHO rodzi przy KPiR wątpliwości :)

    >+ > Trudno, podpisujemy protokół rozbieżności :)
    >+
    >+ Podpisuję

    Wyszło na to, że najpierw musimy ustalić czego dotyczy rozbieżność,
    bo interpretacje mamy równie zgodną jak premier ze specami z UE :] !
    [...]
    >+ O i nie jest to po raz ostatni-uprzedzam :-))

    Inaczej grupa przestałaby być "dyskusyjna" :)
    IMHO im więcej wątpliwości wyciągniemy na wierzch tym lepiej
    (dla nas). A później "każdy odpowiada za siebie"... !

    pzdr, Gotfryd