  • Data: 2003-01-28 08:57:46
    Temat: Re: Data rozpoczęcia działalności
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie u tego ministra ;) !

    A co to? Minister Ci się nie podoba? Taki fajny jest przecież :-))) Nawet
    w teatrze miałby szanse znaleźć pracę,a on mimo wszystkich przeciwnośći
    służy ludziom,piastując tak odpowiedzialne i niewdzięczne
    stanowisko.Hobbysta jakiś czy co? A może jest z nim jak z przepisami?

    > Ale *ta* sprawa jest wyjątkowo załatwiona ustawowo[1]: ogórki kupujesz
    > sobie w dowolnej chwili przed rozpoczęciem DG,

    Jakiej DG? Ja sobie kiszę i już, i nie mam zamiaru prowadzić żadnej DG.Ty
    z kolei starasz się dowieść,że jak sobie już nakisiłem to prowadzę DG,bo
    zainwestowałem 1Mzł.Jak się ogóry "udadzą" i postanowię je sprzedawać,no
    to już trudno,będe tym biznesmenem.

    > (a nie "na firmę") i później wprowadzasz remanentem początkowym
    > na stan towarów handlowych.
    > Podobnie przy środkach trwałych. Też kupowanych "na siebie" !

    Wszystko jasne.Przecież nie kupię na firmę jak jej nie mam.

    Sam fakt posiadania ST,środków obrotowych i towarów handlowych nie robi z
    nikogo przedsiębiorcy.I tu chyba nie zaprzeczysz.

    > Trudno, podpisujemy protokół rozbieżności :)

    Podpisuję

    > Nie ty jeden (się nie zgadzasz), i nie tylko w tej kwestii:

    O i nie jest to po raz ostatni-uprzedzam :-))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet