  • Data: 2003-01-27 17:02:12
    Temat: Re: Data rozpoczęcia działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003, Jacek wrote:

    >+ Anna Maria <p...@p...fm> wrote:
    [...]
    >+ Na gruncie prawa podatkowego za datę rozpoczęcia uważa się wystawienie
    >+ pierwszej faktury (rachunku)
    >+ Przez Ciebie oczywiście

    Mogę poprosić jakiś artykuł albo paragraf ? Nazwa ustawy
    też by nie wadziła, bo "Dz.Ust.z XXX" się strasznie źle się
    (mi) rozplątuje ;), a ustawy trzymam w miarę możności na HDD :)

    Rozumiem że:
    - zatrudnienie pracowników
    - zawarcie umów "na DG"
    - wyprodukowanie towaru za 1 mln zł (i odłożenie na magazyn)[1]

    ...to nie jest (twoim zdaniem) prowadzenie DG. Do momentu aż
    pierwszy towar zostanie sprzedany ;)

    Ponieważ mi coś tu nie pasuje to mam chęć poczytać ;)

    pzdr, Gotfryd
    [1] żeby była jasność: IMHO *bez znaczenia* jest czy mamy
    'w toku produkcji' 10 zł czy 1 mln, czy produkcja jest
    zrobiona przez pracowników czy przez 'prowadzącego'
    - chyba że jakiś przepis to reguluje - dlatego proszę
    o przepis. 1 mln lepiej przemawia przy odpowiedzi na pytanie
    'czy aby na pewno' :) dlatego tyle jest w pytaniu ;)