eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wpisac kredyt w koszty? › jak wpisac kredyt w koszty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak wpisac kredyt w koszty?
    Date: Tue, 10 Jun 2003 07:09:44 +0200
    Organization: Aster City Net
    Lines: 10
    Message-ID: <bc3p2m$2t1c$1@foka1.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.66.1.54
    X-Trace: foka1.acn.pl 1055221654 95276 10.66.1.54 (10 Jun 2003 05:07:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jun 2003 05:07:34 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:87849
    [ ukryj nagłówki ]

    jest kupiona rzecz o wartosci 2500 zl - rozlozone na 10 rat, ale
    nieoprocentowane, zero prowizji i opłat, czyli 250 zl miesiecznie - taka
    byla promocja w sklepie.

    i mam pytanie, czy te kwote nalezy rozbic na te 10 rat i rozliczac przez 10
    mcy jako koszt 250 zl, czy moge jednorazowo wpisac ja w koszty?

    na frze sprzedazy jest napisane, ze jest to sprzedaz ratalna.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1