eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wpisac kredyt w koszty?Re: jak wpisac kredyt w koszty?
  • Data: 2003-06-10 05:59:39
    Temat: Re: jak wpisac kredyt w koszty?
    Od: "Andrzej" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witaj !

    Jedna podstawowa zasad zarówno w prawie podatkowym (art.23 updof) jak i
    bilansowym mówi jasno
    RATY KREDYTU NIE SA KOSZTEM !
    Nie możesz rozliczać kredytu w koszty ale mam pytanie co zrobiłaś z rzeczą
    którą za ten
    kredyt kupiłaś ? Powinnaś ją zaliczyć w całości w koszty w miesiący
    przyjecia do uzywania
    a kredyt swoją drogą spłacać.

    Pozdrawiam

    Andrzej Wodnicki


    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bc3p2m$2t1c$1@foka1.acn.pl...
    > jest kupiona rzecz o wartosci 2500 zl - rozlozone na 10 rat, ale
    > nieoprocentowane, zero prowizji i opłat, czyli 250 zl miesiecznie - taka
    > byla promocja w sklepie.
    >
    > i mam pytanie, czy te kwote nalezy rozbic na te 10 rat i rozliczac przez
    10
    > mcy jako koszt 250 zl, czy moge jednorazowo wpisac ja w koszty?
    >
    > na frze sprzedazy jest napisane, ze jest to sprzedaz ratalna.
    >
    >



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1