  • Data: 2003-06-10 12:26:28
    Temat: Re: jak wpisac kredyt w koszty?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej napisał:

    > Dziekuje bardzo za pouczenie postaram się poprawić ha ha ha
    > byś nie miał problemow z rozszyfrowaniem mojej
    > odpowiedzi

    Łaskawa zgoda na odpowiadanie pod cytatem to trochę jak łaskawa zgoda na
    jedzenie widelcem i nożem w towarzystwie.
    Słodkie i jakież eleganckie :-)

    Niestey, o tym żeby nie ciąc do zywego nagłówków Gofryd nie wspomniał. A
    przydałoby się. :-)

    A co do meritum - Gotfryd odwalił kawał dobrej roboty, jeżeli
    przeczytasz dokładnie co napisał i sprawdzisz to u żródeł to mysle że
    troche zweryfikujesz swoje poglądy na sposób uznawania kosztów.

    Wbrew temu co niektórzy sądzą, memoriał to wyjątek do którego stosowania
    należy spełnić okreslone warunki i NIE MOŻNA mieszac kasy z memoriałem
    -a więc zaliczanie w koszty tego kasowo a tego memoriałowo jest z zasady
    niepoprawne.
    Podstawową zasadą jest kasa, chyba że przepisy szczególne stanowia inaczej.
    Jest tych wyłaczen od kasy kilka, m.in. amortyzacja, ale to są WYJĄTKI
    od reguły.

    Gdyby iśc zgodnie z duchem ustawy należy załozyc iz każdy pytający
    "ksiązkowicz" na tej liście jest kasowcem o ile nie powie jasno że nim
    nie jest.

    Maddy (KPiR, VAT, memoriał z przyczyn ideowych ;-) )

    ps. obejrzyj sobie post Gotfryda - tak sie cytuje i oznacza cytaty.

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl