eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wpisac kredyt w koszty? › Re: jak wpisac kredyt w koszty?
  • Data: 2003-06-10 07:18:58
    Temat: Re: jak wpisac kredyt w koszty?
    Od: "Andrzej" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    i proszę Cię wyrażaj się jasno,
    zgadzam się że może być napisane jako forma zapłaty
    sprzedaż ratalna ale to nie ma żadnego wpływu
    na formę rozliczenia
    zakupionej rzeczy, w tym przypadku, bo nie mamy prowizji, opłat i odsetek
    itp.

    Pozdrawiam

    Andrzej Wodnicki


    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bc3sq5$io3$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik rena napisał:
    > > jest kupiona rzecz o wartosci 2500 zl - rozlozone na 10 rat, ale
    > > nieoprocentowane, zero prowizji i opłat, czyli 250 zl miesiecznie - taka
    > > byla promocja w sklepie.
    > >
    > > i mam pytanie, czy te kwote nalezy rozbic na te 10 rat i rozliczac przez
    10
    > > mcy jako koszt 250 zl, czy moge jednorazowo wpisac ja w koszty?
    > >
    > > na frze sprzedazy jest napisane, ze jest to sprzedaz ratalna.
    > A jestes księgowym kasowcem?
    >
    > I czy w swojej naiwności myslisz że tu siedzi jakiś jasnowidz?
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl
    >



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1