eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wpisac kredyt w koszty?Re: jak wpisac kredyt w koszty?
  • Data: 2003-06-10 06:10:32
    Temat: Re: jak wpisac kredyt w koszty?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik rena napisał:
    > jest kupiona rzecz o wartosci 2500 zl - rozlozone na 10 rat, ale
    > nieoprocentowane, zero prowizji i opłat, czyli 250 zl miesiecznie - taka
    > byla promocja w sklepie.
    >
    > i mam pytanie, czy te kwote nalezy rozbic na te 10 rat i rozliczac przez 10
    > mcy jako koszt 250 zl, czy moge jednorazowo wpisac ja w koszty?
    >
    > na frze sprzedazy jest napisane, ze jest to sprzedaz ratalna.
    A jestes księgowym kasowcem?

    I czy w swojej naiwności myslisz że tu siedzi jakiś jasnowidz?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1