eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wpisac kredyt w koszty? › jak wpisac kredyt w koszty?
  • Data: 2003-06-10 05:09:44
    Temat: jak wpisac kredyt w koszty?
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jest kupiona rzecz o wartosci 2500 zl - rozlozone na 10 rat, ale
    nieoprocentowane, zero prowizji i opłat, czyli 250 zl miesiecznie - taka
    byla promocja w sklepie.

    i mam pytanie, czy te kwote nalezy rozbic na te 10 rat i rozliczac przez 10
    mcy jako koszt 250 zl, czy moge jednorazowo wpisac ja w koszty?

    na frze sprzedazy jest napisane, ze jest to sprzedaz ratalna.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1