  • Data: 2004-10-13 21:45:12
    Temat: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Od: "Eryk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    Jak dokladnie jest z tym abonamentem w firmach handlujacych sprzetem rtv?
    Czy oprócz ustawy o radiofonii i tv i rozporzadzen KRRiTv w sprawie
    wysokosci oplat (i osób zwolnionych) sa jeszcze jakies akty prawne w tej
    sprawie? Bo wyzej wymienione nie pomogly w moich watpliwosciach...
    Bo ja zadzwonilam na infolinie Poczty Polskiej 2 razy. Za pierwszym razem
    dowiedzialam sie, ze mam zarejestrowac i placic tylko za te odbiorniki,
    które sa wyposazeniem firmy (nie na handel). Ale z drugim razem kazano mi
    juz zaplacic za _wszystkie_odbiorniki _wlaczone_do_pradu_ (ze niby moga juz
    grac, wiec plac, a co jesli nie maja podlaczonej anteny - pytam, a mily pan
    na to, ze to jest manipulacja prawem). A zwlaszcza ze te, które sa wlaczone
    w celach reklamowych (zeby np. zachecic Klientów do kupna). Czyli, ze jesli
    w pobliskim hipermarkecie gra 300 szt. tv na raz to oni placa 300
    abonamentów???? Jakos nie chce mi sie wierzyc w to...
    Glupia bylam, ze zadzwonilam drugi raz, wiem, ale pani nie umiala mi
    powiedziec, czy moge placic z konta firmowego (co pani szkodzi skoczyc na
    poczte? brak czasu, szanowna pani). I teraz dylemat. Pomózcie prosze, bo
    popelniam chyba jakies przestepstwo i pójde siedziec (a tu póltoraroczne
    blizniaki na wychowaniu).
    Pozdrawiam, Aga (KPiR, VAT)