  • Data: 2004-10-14 06:11:06
    Temat: Re: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Człowiek co się przedstawia jako Jacek napisał:
    > Jeden abonament uprawnia do korzystania z dowolnej liczby odbiorników.

    ale TYLKO osoby prywatne.

    > Abonament jest na właściciela a nie na grające pudełko. Wszystko opisane
    > jest w książeczce od abonamentu.

    którą jak byś przeczytał wiedziałbyś co wyżej. Osoby prowadzące działalność
    i posiadające w firmie kilka odbiorników płacą za każdy.

    > Na przyszłość: więcej czytać "drobny druczek", bo jak widać "miły pan" też
    > nie czyta, to jak ma potem klientów informować?

    a jak ktoś uważa, że czyta, a czyta i radzi głupoty?
    ---------------------

    A teraz coś, co może Erykowi płci odmiennej pomóc. Wg ustawy powinno się
    płacić rzeczywiście za KAŻDY odbiornik (jako firma, nie osoba prywatna),
    który jest tak podłączony, że w każdej chwili umożliwia odbiór ptogramów
    telewizyjnych. Czyli takie hipermarkety powinny płacić za wszystkie osobne
    abonamenty. Nie podłączenie anteny nie jest ominięciem prawa, jakie zarzucił
    Ci jakiś niedouczony pan, a niewypełnieniem znamion używania odbiornika, a
    zatem wtedy nie masz konieczności płacenia abonamentu za taki odbiornik.
    Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie wywalenie kompletnie instalacji
    antenowej odbierającej jakąkolwiek tv z firmy, zainstalowanie odrębnej,
    najlepiej po niskiej częstotliwości i zasilanie jej sygnałem z magnetowidu
    lub dvd. Będą Cię mogli wtedy cmoknąć i nie będzie trzeba płacić żadnego
    abonamentu.
    P.