  • Data: 2010-01-13 15:02:30
    Temat: Re: weksel, pożyczka, PCC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Wiesz,
    > ja już różne głupoty od "speców" widziałem, również taką, gdzie
    > renomowana firma wypowaida się, że skoro bank nie pobrał zaliczek od
    > oporcentowania lokat bezbelkowych ot zobowiązany jest do tego podatnik w
    > rozliczeniu rocznym.

    Czy to firma o takiej śmiesznej nazwie
    Price-coś-tam-coś-tam-House-coś-tam? :)

    Jest tylko jeden problem - jak to mówi pan z tej kancelarii, to można
    się pośmiać, jak to mówi pan z US dokonujący kontroli - można się bać,
    nawet jak ma się rację (pytanie, czy ma się tyle pieniędzy, aby tę rację
    udowodnić).

    --
    Liwiusz