  • Data: 2003-01-21 18:24:21
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: "MSN Krzysztof" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło mi sie pare razy korzystać na skutek własnie zmian sprzetowych.
    Odpowiedż na e-mail w ciągu 2- 3 godzin a jak raz poprosiłem o pośpiech bo
    był akurat 20y to ok 10 minut bez telefonów dodatkowych. wprowadzenie
    nowego kodu ok 30 sekun jak przez klawiature oraz 15 sekund z opcja copy.
    Od tej strony na razie są b. OK.
    Pozdr
    Użytkownik "Grzegorz Krawczyk" <m...@a...in.sig.invalid> napisał w
    wiadomości news:b0jhjp$39k$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...