  • Data: 2003-01-21 18:42:25
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Jan 2003, Kaizen wrote:

    >+ Pięknego dnia Tue, 21 Jan 2003 13:45:56 +0100, "Piotr K." <p...@p...pl>
    [...]
    >+ >2. udokumentowana struktura bazy danych
    >+ > a) wymóg dla pełnej rachunkowości
    >+ > b) ułatwiony eksport i import zgodnie z pkt. 1
    >+ > c) ułatwiona współpraca między programami różnych producentów
    [...]
    >+ LOL.
    >+ Typowe podejście informatyka

    Acha. Wiesz, jak będę kupował samochód to jednak popytam
    znajomych mechaników na co zwracać uwagę. Nie żebym opiniował
    ich "typowe podejścia" ;>, ale rozumiem że również mi odradzasz :|
    Być może ja też mam "typowe podejście", być może też jest
    skrzywione...ale to nie znaczy że ciebie posłucham :)

    [...]
    >+ Funkcjonalność, stabilność, wydajność i elastyczność jest
    >+ najważniejsza.

    BTW: zawsze mówię że goły assembler wszystko przebije.
    Nie wiem czy to chciałeś zasugerować ;)

    >+ Twoja rada to tak, jakbyś mówił "nie kupujcie samochodu, gdzie nie
    >+ można rozebrać silnika". Co zwykłego usera obchodzi co jest pod maska.
    >+ Jak jest dobre, to nie trzeba tam zaglądać.

    Pozwoliłbyś że "zwykły user" miałby *jednak* prawo powydziwiać ? ;)
    Nie żebym coś sugerował, ale z jakiegoś powodu wspomniane lexusy
    wzięcia nie mają - może właśnie to userom się nie podoba ?? ;> :O

    A na poważnie:
    Jeśli o mnie chodzi... to punkt 2 powinien zostać w całej okazałości.
    Import/eksport całej bazy danych...coż, coraz bardziej dochodzę
    do wniosku że jest bezwzględnie konieczny :(, a wtedy od tego
    co Piotr wymienił w "1" jest tylko krok.

    FYI: z niskim priorytetem testuję sobie KPiRy, próbując upchnąć
    proste operacje które przydarzyły mi się w zeszłym roku.
    Różnie to wygląda :]
    A *nie móc* zrobić czegoś co jest legalne... coż, może
    ktoś lubi jak go w kagańcu prowadzą :]
    Tyle że np. ja nie po to kilkaset postów Orki przeczytałem
    w zeszłym roku *na dzień dobry* ;>

    BTW: (przy okazji): jaśnie hrabio, czytasz jeszcze ? Zauważyłeś
    że pytałem co zrobiłeś z remanentem ?? ;)

    pzdr, Gotfryd
    (przypadkiem zamieszany w informatykę, KPiR wydruk wg par.30.3,
    VAT "ręcznie" - jak na razie)