  • Data: 2003-01-23 11:45:13
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: "Andrzej" <e...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Krawczyk" <m...@a...in.sig.invalid>
    > ksiazki, ale matrwia mnie dwie rzeczy
    > (bo sam program mi sie raczej podoba):
    >
    > 1. sposob zabezpieczenia polegajacy na generowaniu klucza
    > na podstawie konfiguracji sprzetowej

    To się głeboko zastanów bo to w/g mnie jest najsłabsza strona tego
    programu.Wszystko jest OK jesli masz program na kompie
    podłaczonym do sieci a sieć jest chodzaca.
    Bo jeśli nie to najczęściej bywa tak że jak potrzebujesz dostać
    nowy klucz to sieć pada albo numer dostepowy jest zajety.
    A jak masz takie fanaberie że program jest na kompie
    nie kontaktujacym sie z siecia to zapomnij.
    Ja z tego powodu właśnie niestety z niego zrezygnowałem
    Andrzej