  • Data: 2003-01-24 20:50:19
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr K. napisał:

    >Uf, OK.
    >Czy wiesz, że cały czas mówimy o oprogramowaniu dla firm.
    >Jest to oprogramowanie, które ma wspierać w wykonywaniu
    >różnorodnych przedsięwzieć. Do największej grupy można
    >zaliczyć programy ksiegowe i magazynowe.
    >
    >Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że masz dwadzieścia kilka lat 8-)

    Chciałbym. To były najlepsze lata...

    >Dlaczego ?
    >
    >Po prostu nie słyszałeś o COBOL, CLIPPER, C, QBASIC....

    Słyszałem. Ale JA MÓWIĘ O OBECNEJ SYTUACJI na rynku. To że kiedyś był
    clipper, to inna bajka. Nikt już teraz nie rozwija tego.

    >Myślę, że najwięcej aplikacji dla firm napisano w Clipperze :-o

    Statystycznie być może, ale nie obecnych na rynku. Pokaż mi jedną/dwie
    aktualnie sprzedawane...

    >Tristan,
    >Świat nie zaczyna się i nie kończy na Delfim i TGsofcie.

    Wiem. To, że akurat produkt TGSoftu mi się spodobał i go polecam, to
    jedno, a drugie, że nie na jego podstawi oceniam rynek.

    >To nie ważne, że piszesz w Delfim i używasz oprogramowania
    >napisanego w Delfim. Wygląda na to, że oprócz twojego
    >młodego wieku,

    Hm... Po raz kolejny powiadam Ci, że nie jestem już taki młody i
    powiadam, że chciałbym znów mieć dwadzieścia parę lat.

    >Delfiak z definicji nie nadaje się do aplikacji pracujących na bazach danych.

    hihihihi... Delphi właśnie powstało jako środowisko do tworzenia
    palikacji bazodawnowych. Inne zastosowania też są, ale od początku
    stawiano na bazy danych.

    >Owszem, ma kilkanaście protez, które to umozliwiają, ale ...

    Hm... Protez?

    >Poczytaj trochę i odezwij się na prive, pogadamy ;)

    Może przeniesiemy się na grupę Delphi.bazy-danych ? Może ktoś wspomoże
    wiedzą w tym zakresie?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/