  • Data: 2003-01-24 08:20:34
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W czym przesadam?

    Uf, OK.
    Czy wiesz, że cały czas mówimy o oprogramowaniu dla firm.
    Jest to oprogramowanie, które ma wspierać w wykonywaniu
    różnorodnych przedsięwzieć. Do największej grupy można
    zaliczyć programy ksiegowe i magazynowe.

    Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że masz dwadzieścia kilka lat 8-)
    Dlaczego ?

    Po prostu nie słyszałeś o COBOL, CLIPPER, C, QBASIC....
    Myślę, że najwięcej aplikacji dla firm napisano w Clipperze :-o

    Z czasem programiści rozpoczęli migrację ze środowiska DOS
    do windows. Wielu piszących pod Clipperem przeniosło się na Visual FoxPro,
    Visual C, Visual Basic, Delfi i Visual Objects ( ja piszę w VO ), .......

    oraz [x]Harbour, który w/g mnie spowoduje zmianę znaczenia systemu Linux w DG.

    Dlatego uważam, że produkty z Defiaka stanowią jakiś procent,
    ale na pewno nie 99% !
    ^^^^^^^^^

    Tristan,
    Świat nie zaczyna się i nie kończy na Delfim i TGsofcie.
    To nie ważne, że piszesz w Delfim i używasz oprogramowania
    napisanego w Delfim. Wygląda na to, że oprócz twojego
    młodego wieku, cierpisz jeszcze na krótkowzroczność ( bez urazy ).
    Delfiak z definicji nie nadaje się do aplikacji pracujących na bazach danych.
    Owszem, ma kilkanaście protez, które to umozliwiają, ale ...

    Poczytaj trochę i odezwij się na prive, pogadamy ;)
    Nie obrażaj się na mnie, bo swojeją wypowiedzią nie chciałem Ciebie ani
    obrazić, ani zdenerwować.

    Pozdrawiam
    Piotr