  • Data: 2003-01-23 18:33:35
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:

    >Dla mnie to brzmi jak potępienie systemów zarządzania bazą danych (może nie
    >znam się ale DBE to dla mnie taki właśnie system) a w połączeniu z pierwszym
    >postulatem "standardowy forma bazy danych" wyszło mi, że uważasz, że
    >najlepiej tworzyć coś w jakimś dbase'u. A w ogóle jaki jest "standard" bazy
    >danych dla windows? W linuxie jest kilka systemów które można uznać za jakiś
    >tam standard, ale w windzie? W ogóle dlaczego producenci oprogramowania dla
    >małych firm ignorują isntnienie linuxa, który w tej chwili jest już w pełni
> [...]

    Zapewne dlatego, że 99% tego rodzaju oprogramowania powstałow
    Pascalu/Delphi i jest rozwijane od dawna. Linuks nadaje się do tego od
    niedawna, brak jest sensownych narzędzi do tworzenia oprogramowania tego
    typu, a te co są, pojawiły się w tym wieku, podczas, gdy istniejące
    oprogramowanie tworzone jest od dawna. Do tego fizolofia otoczki
    darmowości i otwartych źródeł nie koresponduje z produkcją
    oprogramowania ściśle licencjonowanego, zabezpieczanego kodami, kluczami
    i innymi szmerami-bajerami.

    Ale będą się pojawiać, już są pierwsze produkty.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/