  • Data: 2003-01-21 14:37:07
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie wiem jak wyglada sama
    > procedura rejestrowania programu jak sie juz ma ten klucz
    > - moze ktos z uzytkownikow sie wypowie jak to wyglada i czy jest
    > to czasochlonne.

    Tutaj powinien się wypowiedzieć jakiś użytkownik programu KE, czy ma z tym
    jakieś problemy.
    Ewentualnie proszę zadać to pytanie na grupie:

    > 2. wyczytalem gdzies, ze bezplatne aktualizacje przysluguja
    > tylko w ramach pelnej wersji, co w praktyce oznacza
    > (przynajmniej tak to poki co rozumie), ze producent moze
    > zaprzestac rozwijania pelnej wersji, a ja chcac miec
    > przykladowo nowego PITa-5 bede musial zaplacic ponownie
    > za program. Tu moze ktos z TGSoftu mi podpowie
    > jak to z tym jest, moze jest lepiej niz to widze teraz.

    Chodzi tutaj o bezpłatne aktualizacje programu dla wersji, którą użytkownik
    zakupił.
    Czyli wszystkie aktualizacje od wersji 1.0.00 do 1.9.99 są bezpłatne.
    (przy czym wersje początkowe z pierwszą cyfrą "0" były traktowane jako "1")
    Do dzisiaj wszystkie zmiany w Księdze Express użytkownicy otrzymują
    bezpłatnie.
    A było tego już tyle:
    http://tgsoft.pl/news_kpir.htm
    http://tgsoft.pl/news_kpirpro.htm

    Przewidywane są kolejne bezpłatne aktualizacje programu, na dzień dzisiejszy
    nie potrafię podać jak długo.
    Po zakończeniu rozwoju wersji 1.x nastąpi płatna aktualizacja do wersji 2.x
    (przypuszczam, że 30% aktualnej ceny, czyli cena aktualizacji wynosiłaby
    dzisiaj 30 pln netto)
    I znowu użytkownik może pobierać z Internetu bezpłatne aktualizacje z
    zakresu 2.0.00 do 2.9.99.
    Dodatkowo użytkownik otrzymuje bezpłatnie "przejście" do wersji wyższej, 6
    miesięcy do tyłu od daty zakupu.
    Czyli kupując wersję 1.x w lipcu otrzyma bezpłatną aktualizację do wersji
    2.x jeżeli ta zostanie "wydana" w styczniu roku następnego.

    >a ja chcac miec przykladowo nowego PITa-5 bede musial zaplacic ponownie
    > za program

    Moje wyjaśnienia powinny rozwiać te wątpliwości. Gdyby jednak zmiana wersji
    wiązałaby się z koniecznością aktualizacji PIT'ów, to konieczne zmiany można
    wykonać we własnym zakresie.
    http://tgsoft.pl/kpir.htm#Deklaracje

    TG