  • Data: 2003-01-21 15:49:55
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: Radek Plachta <r...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ja tez jestem przeciwnikiem Btrieve. Zajmuje pamięć,
    spowalnia komputer i jeszcze nie z każdym systemem
    operacyjnym chce chodzić. Akurat ostatnio chcieliśmy zmienić
    serwer i co? I nic. Trzeba dalej stary używać. Generalnie
    wymóg Win jako os'a dla serwera bazy danych to
    nieporozumienie. O eksporcie danych do Excel'a to szkoda
    gadać. A jest to jednak podstawowe narzędzie do analiz
    wszelkiego typu, takich jakie chwilowo użytkownik
    potrzebuje, a producent nie przewidział, albo pomyślał
    "będzie potrzebował to przyjdzie, zapłaci, a my mu zrobimy".
    Ale to strata czasu i pieniędzy...

    P.S. Czemu zwolennik Btrive nie podał swojego adresu - boi
    się ? (s...@s...pl)

    Pozdrawiam
    Radar