  • Data: 2003-01-21 13:11:51
    Temat: Re: jaki program polecacie ?
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr K. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3e2
    d5cfc$1@inet39...
    > Witam
    >
    > Nie mogłem się powstrzymać od zabrania głosu ;)
    > Ciągle mnie zadziwia jak przyszli użytkownicy oprogramowania
    > kształtują sobie niezbyt świetlaną przyszłość.
    >
    > Mam jednak ciągle nadzieję, że chociaż jedna osoba weźmie pod uwagę
    > poniższe kryteria wyboru oprogramowania:
    >
    > 1. standardowy format bazy danych
    > a) odczyt/zapis za pomocą innego oprogramowania niż producenta
    > b) łatwa zmiana oprogramowania
    > 2. udokumentowana struktura bazy danych
    > a) wymóg dla pełnej rachunkowości
    > b) ułatwiony eksport i import zgodnie z pkt. 1
> [...]

    Masz coś przeciwko btrievowi czy w ogóle przeciwko systemom baz danych? A je
    żeli tak to co rozumieć jako "czyste oprogramowanie"? Debeefy?
    Pkt. nr 1 uważam za mocno chybiony. Zarówno jako użytkownik a na pewno jako
    producent oprogramowania nie pozwoliłbym na bazgranie w moich bazach przez i
    nne programy. No chyba, że masz na myśli interfejs importu/exportu dokumentó
    w.