    From: m...@a...in.sig.invalid (Grzegorz Krawczyk)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jaki program polecacie ?
    Date: Tue, 21 Jan 2003 13:23:05 +0000 (UTC)
    Sender: Grzegorz Krawczyk <k...@g...uci.agh.edu.pl>

    maup <k...@m...in.tarnow.pl> wrote:
    > Księga Express TGSoftu jest bardzo sympatyczna w użytkowaniu i nie
    > kosztuje wiele.
    > http://www.tgsoft.pl

    Wlasnie sie zastanawiam nad zakupem tej
    "bardzo sympatycznej w uzytkowaniu i nie kosztujacej wiele"
    ksiazki, ale matrwia mnie dwie rzeczy
    (bo sam program mi sie raczej podoba):

    1. sposob zabezpieczenia polegajacy na generowaniu klucza
    na podstawie konfiguracji sprzetowej
    (prosze mnie poprawic jesli sie myle, ale po przeczytaniu
    dokumentow dolaczonych do wersji demo wywnioskowalem,
    ze wlasnie na tym polega zabezpieczenia tego programu)
    - bo czesto zmieniam cos w swoim komputerze, tak srednio 2x/m-c
    i w praktyce to oznacza, ze bede musial co chwile dzwonic do
    producenta/dostawcy o nowy klucz. Nie wiem jak wyglada sama
    procedura rejestrowania programu jak sie juz ma ten klucz
    - moze ktos z uzytkownikow sie wypowie jak to wyglada i czy jest
    to czasochlonne.

    2. wyczytalem gdzies, ze bezplatne aktualizacje przysluguja
    tylko w ramach pelnej wersji, co w praktyce oznacza
    (przynajmniej tak to poki co rozumie), ze producent moze
    zaprzestac rozwijania pelnej wersji, a ja chcac miec
    przykladowo nowego PITa-5 bede musial zaplacic ponownie
    za program. Tu moze ktos z TGSoftu mi podpowie
    jak to z tym jest, moze jest lepiej niz to widze teraz.

    --
    GK