  • Data: 2006-05-18 14:37:19
    Temat: Re: dochody w angli i w polsce
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > A jeśli już to musi to być zawarte w umowie dwustronnej, musi to być
    > negocjowane z Polską i ktoś po naszej stronie musi się na to zgodzić.
    > No chyba, że ktoś się na coś takiego u nas zgodzi, wóczas tak, będzie to
    > obowiązywało.

    1. Moglem odpisac poprostu: Nie
    2. Moglem napisac, ze: Pytanie jest nidorzeczne, bo nijak sie ma do
    tematu przewodniego.
    3. Sens mojej odpowiedzi byl taki (napisalem to najogolniej jak
    potrafilem), ze kazda niedorzecznosc moze obowiazywac jesli bedzie takie
    prawo.
    3. Co do umow dwustronnych, to wybacz ale nie w przypadku rzadu Polski.
    Polska dyplomacja zazwyczaj na wszystko sie zgadza, nie wazne czy cos ma
    sens czy nie.

    Wiec, mozna byc teoretykiem i mozna byc praktykiem. Teoretycznie umowy
    powinny byc inne ale praktycznie sa takie i nic nie zrobisz.

    pozdrawiam
    Erion