    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: abonament rtv w firmie handlujacej rtv
    Date: Fri, 15 Oct 2004 11:06:32 +0200

    In article
    <P...@A...portez
    jan.zabrze.pl>,

    > Jarku... zlituj się.

    Nie, nie zlituję się :) Nie wierzę, że chcesz np. państwową szkołę
    wyższą uznać za osobę prywatną.

    > Jak sklep jest "gospodarstwem domowym" to tu mi kaktus... :]

    Hej, a ja tak twierdziłem?

    > Jak "facet który wziął" *sam* płaci abonament - to nie ma sprawy,
    > przecież jest to jego "kolejny odbiornik w tym samym gospodarstwie
    > domowym".

    Według kontrolujących niekoniecznie. Znaczy jeśli go ma np. w pracy, to
    już nie jest "w tym samym gospodarstwie". A firma ma płacić za
    odbiorniki, które ma "na stanie" - w sensie ŚT, wyposażenie itp.
    Na mój gust to nawet logiczne jest - inaczej dojdziemy do wniosku, że
    fabryka telewizorów też ma płacić abonamenty za egzemplarze czekające na
    transport.

    > Nie czepiaj się... jednak to odpowiadający powinien "niezbędzie
    > przycinać"...

    Oczywiście. Po prostu z kol. PK różnimy się w ocenie, co jest zbędne.

    --
    pozdrawiam
    Jarek