  • Data: 2013-07-29 13:32:15
    Temat: Re: Wedlug organow skarbowych... (cross, FUW)
    Od: Sławek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2013 21:05, m pisze:

    > W zależności od tego, no ... jak to się nazywało ... tej ...
    > interpretacji != albo ==

    > To ja dziękuję za takie uproszczenie.

    > Czy nie chcieliśmy unikać interpretacji?
    >
    > p. m.

    Zobaczcie jak się miotacie!
    Kombinujecie, aż się gorąco robi.

    Tymczasem te wszystkie przepisy powinno się zlikwidować!
    Gdy nie ma podatków dochodowych, nie ma od darowizn, od "podcierania
    tyłka", to nie ma problemu.

    Te wszystkie przepisy i podatki służą tylko armii uzbrojonych po zęby
    w paragrafy urzędników. To oni na tym właśnie żerują.

    Zmieńcie sposób myślenia, bo inaczej wszyscy utoniemy w tym g...e.