  • Data: 2009-10-16 21:37:26
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > No i jeszcze jedno ważne - gdyby urzędnik państwowy nie dał pozwolenia
    > firmie na prowadzenie działalności, koncesji czy innego glejtu to firma
    > nie mogłaby działać. Tak, tylko dzięki Państwu firmy mogą zarabiać.
    > Bzdura? Nie - całkiem poważna wypowiedź jednej z urzędniczek wysokiego
    > (na szczęście kiedyś) szczebla. :(

    Ale taki jest właśnie poziom świadomości urzędasów :-/ Im się wydaje, że
    przedsiębiorcy to jest taka zgraja cwaniaczków czyhających tylko jak tu się
    dobrać do kasy, którą fiskus sobie skrzętnie gromadzi. Nikomu nie
    przychodzi do głowy, by zastanowić się, skąd ta kasa się bierze*
    Ja gdzieś przeczytałem tekst, że państwo nie ma żadnego obowiązku
    sponsorowania firm poprzez zapewnienie możliwości odliczania podatku VAT od
    faktur zakupowych. Komuś się chyba głowa z odwłokiem pomyliła.

    * kiedyś w urzędzie miasta zrobiłem króciutki wykład jakiejś wyjątkowo
    niemiłej urzędniczce wyjaśniając jej, że powinna trochę zmienić podejście
    do interesantów, w tym do mnie, ponieważ dzięki m.in. mnie ma co miesiąc
    pensję; kobieta nie pojęła skrótu myślowego i parsknęła tylko, że coś mi
    się chyba pomieszało, bo pensję to ona ma dzięki swojemu dyrektorowi, a ja
    nim nie jestem; przerażające jest to, że identyczna mentalność panuje wśród
    całej rzeszy urzędników wyższego szczebla

    Pozdr
    K.