  • Data: 2009-10-16 23:03:41
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Oct 2009, Krzysztof wrote:

    > No właśnie słyszałem gdzieś, że największe dochody fiskus ma z VAT, a PIT to
    > jakieś marne grosze.

    Ponad połowa kwoty VAT, sporo więcej niż CIT, więcej niż akcyzy.

    http://mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=149&id=4
    8490

    kwoty w tys. zł. [...]

    1 Podatek dochodowy od osób prawnych 34 635 014
    2 Podatek dochodowy od osób fizycznych 67 193 526
    3 Podatek od towarów i usług 101 782 739
    4 Podatek akcyzowy 50 490 116
    5 Podatek od gier 1 404 861
    6 Podatki zniesione 3 456
    7 Cła 1 728 780
    8 Ogółem 257 238 492

    *) Wykazywane sš w pełnych wielkoœciach, tj. bez odliczenia udziałów dla
    jednostek samorzšdu terytorialnego
    w okresie od 01 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 r.
    (dane łšczne uzyskane z izb celnych i izb skarbowych)

    pzdr, Gotfryd