  • Data: 2009-10-16 21:43:45
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.u1wwdti0l60ql1@tmr...

    > Ale to jest w sprawach karnych (i to ostatnimi laty też się zmienia).

    Wiem, tutaj akurat pisałem właśnie o karnistyce, bo zrobiłem porównanie.
    Ale byłem przekonany, że identyczna zasada panuje także w środowisku
    policji skarbowej.
    A dlaczego się zmienia ostatnimi laty? Pierwsze słyszę.

    > W sprawach administracyjnych nie ma winy, jest po prostu decyzja
    > naczelnika
    > że masz zapłacić 100.000zł i przychodzi poborca. Jak chcesz możesz się
    > odwoływać, sąd może nawet decyzję uchyli, a naczelnik wyda ją drugi raz -
    > i tak do upadłego można.

    I jak tu się nie wqrwiać? Zwłaszcza, że taki naczelnik żyje tylko z naszych
    podatków, bo sam w życiu żadnego przychodu nie wygenerował. I zwłaszcza, że
    nawet jak sąd udowodni naczelnikowi, że wydał złą decyzję, to ten nie
    ponosi z tego tytułu żadnej odpowiedzialności.

    Pozdr
    K.