  • Data: 2009-10-16 21:27:56
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > A czy umiesz dyskutowac nie obrzucajac dyskutanta obelgami?
    > Ja na razie nie ujawnilem swoich pogladow, a jedynie polemizuje
    > z twoimi wypowiedziami.

    Przepraszam, jeśli Cię uraziłem. Po prostu pierwsze, co mi się nasunęło po
    tym, co napisałeś to socjalistyczny sposób traktowania społeczeństwa.
    Co do ujawniania poglądów - trudno ich nie ujawniać przedstawiająca taką, a
    nie inną argumentację w dyskusji. A może inaczej - ja nie będę się domyślać
    jakie są Twoje prawdziwe poglądy, po prostu siłą rzeczy przyjmuję je
    właśnie na podstawie Twojej wypowiedzi.

    > Nie. Nie odprowadzasz naleznego podatku, wiec ok. 18% tego jest
    > z punktu widzenia panstwa uszczupleniem podatkowym.

    Uszczuplenie owszem, ale tak samo bym uszczuplił budżet, gdybym mniej
    zarabiał albo w ogóle nie pracował. Nikt nie miałby o to pretensji. Z kolej
    jeśli minister jeździ prywatnie za pieniądze otrzymane od podatników, to
    już jest kradzież. Bo te pieniądze są przeznaczone na inne cele.

    > Raczej dosc oczywiste. Firmy sa takim samym elementem wyzyskujacym, tylko
    > posredniego szczebla. Panstwo jest elementem wyzszego szczebla i ma
    > egzekutywe.

    O przepraszam. Różnica jest diametralna. Kogo niby wyzyskują firmy i
    jeszcze karzą tych, którzy przed tym wyzyskiem chcą uciec?

    Pozdr
    K.