  • Data: 2007-02-17 22:58:31
    Temat: Re: Koszty początkowe - co i jak?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Feb 2007, Grzegorz K. wrote:

    > I teraz pytanie: jak rozliczyć te wszystkie koszty poniesione wcześniej

    IMO powinny były być wykazane jako strata za zeszły rok!
    Zasady są proste: nie więcej niż połowa straty do odliczenia w każdym
    kolejnym roku. Nie pisz mi że są głupie, bo jeszcze się zgodzę ;)

    > i czy jest możliwość odliczenia VAT?

    TERAZ??? :)
    Jeśli jest *wykazany*, to oczywiście że się odlicza!

    VAT się *wykazuje*, jak zapisano w przepisach, "w miesiącu lub miesiącu
    następnym". IMO do f-r z października i listopada potrzebne by były
    korekty deklaracji!

    pzdr, Gotfryd