  • Data: 2009-02-25 21:57:43
    Temat: Re: Już wyciągają łapska po kasę ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Chodzi mi dokłądnie o to, co napisałem. Informacja była podana na
    > początku roku w którejś z gazet powszechnych ("Dziennik" albo "GW"), ale
    > słyszałem ją też w radio. Do tej pory US nakładał kary pieniężne w
    > momencie, gdy sam stwierdził uchybienie. Podatnik mógł się bronić w
    > sądzie, ale karę musiał zapłacić. Teraz to US składa wniosek do sądu i
    > dopiero po udowodnieniu winy podatnik karę płaci (albo nie). Ma to
    > uchronić przed nieroztropnymi decyzjami UKS, gdy po nałożeniu bardzo
    > wysokiej kary firma bankrutowała, a gdy potem okazywało się, że UKS nie
> [...]

    z tego co piszesz to jest tylko przełożenie płatności w terminie i nic
    po za tym.

    US wydaje decyzję, ty musisz zapłacić, piotem się bronić a potem ci
    ewentualnie odadzą.

    po zmianie osiągasz tylko tyle, że zapłata jest wstrzymana do czasu
    kiedy nie uda ci się obronić.

    To nic nie zmienia w trybie wydawania decyzji.