  • Data: 2009-02-26 07:27:41
    Temat: Re: Już wyciągają łapska po kasę ...
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-02-2009 o 00:10:13 Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > To o czym tu jest mowa?
    > http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/zmiany_w_ordy
    nacji_podatkowej_domniemanie_uczciwosci-a_6698.htm
    > http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/09B3F613-6423-4D45
    -9BB6-AFAD95C36B4F/46842/Domniemanieuczciwosciobywat
    ela1.pdf

    > Wiem, ze to projekt z 2008, ale wg informacji z początku roku projekt ten
    > wszedł w życie.
    > A tu już jakieś konkrety:
    > "Samowolę urzędów skarbowych ma natomiast ograniczyć nowelizacja Ordynacji
    > Podatkowej, która stanowi część rządowego "Pakietu na rzecz
    > przedsiębiorczości". Wprowadziła ona m.in. do polskiego prawa nową zasadę
    > domniemania uczciwości podatnika."
    > http://forsal.pl/wiadomosci/102195_polska_2008_kryzy
    s_euro_i_podatki.html
    > Wprowadziła, a więc zmiany są.

    Ale co wprowadziła, weźże napisz bo ja, oprócz likwidacji kilku bandytyzmów,
    nie widzę tego o czym Ty piszesz. Możesz jeszcze wkleić i 20 linków,
    ale weź wskaż gdzie jest przepis że skarbówka może ścigać o kasę
    dopiero po kasacji w NSA??

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek