  • Data: 2009-02-25 22:36:09
    Temat: Re: Już wyciągają łapska po kasę ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W jakim sensie pic? Że to tylko teoria?

    Że przepis ma dalszy ciąg:
    "1) na wniosek - po przyjęciu zabezpieczenia wykonania zobowiązania
    wynikającego z decyzji wraz z odsetkami za zwłokę, o którym mowa w art.
    33d § 2 - do wysokości zabezpieczenia i na czas jego trwania lub

    2) z urzędu - po prawomocnym wpisie hipoteki przymusowej lub wpisie
    zastawu skarbowego korzystających z pierwszeństwa zaspokojenia, które
    zabezpieczają wykonanie zobowiązania wynikającego z decyzji wraz z
    odsetkami za zwłokę - do wysokości odpowiadającej wartości przedmiotu
    hipoteki przymusowej lub zastawu skarbowego.
    "

    --
    Liwiusz