  • Data: 2009-02-25 22:12:28
    Temat: Re: Już wyciągają łapska po kasę ...
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-02-2009 o 23:01:41 Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > Teraz, w odróżnieniu od lat ubiegłych, to US (UKS - jeden czort, jak dla
    > mnie ;-) musi udowodnić winę podatnikowi, a nie podatnik udowodnić swoją
    > niewinność.

    To już witek napisał - US nic nikomu nie musi udowadniać. Wydaje decyzję i tyle.
    Jak chcesz to możesz się odwoływać.
    A jeśli faktycznie teraz już jest niewkonywanie decyzji nieostatecznych,
    to to tylko pic na wodę fotomontaż, bo tak już było wcześniej, tylko że nikt tego tak

    ładnie nie nazwał.

    > Szczegółów nie znam, ale trąbiło się o tym na tyle głośno (o
    > jako swego rodzaju "uldze" dla przedsiębiorców), że nie sądzę, by:
    > 1/ była to bzudra
    > 2/ by mówiono o czymś, co funkcjonuje od lat (bo co miano by ogłaszać to
    > jako nowość?)
    > Żałuję, że nie mam tej gazety, bo podałbym pełne brzmienie tej informacji.
    > Ale sens był dokładnie taki, jaki przytaczam.

    Prasa takie bzdury pisze że jedna więcej nie robi różnicy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek