    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Już wyciągają łapska po kasę ...
    Date: Wed, 25 Feb 2009 15:52:53 -0600

    Tomek wrote:

    > Czyli 1? Bo ja znam z 30 etatowców i ZTCW nigdy żaden
    > nie miał kontroli (mówię o "czystych polskich" etatowcach,
    > bez DG czy dochodów z zagranicy).

    a to znajdź takiego co miał, a nie co nie miał.

    > Oczywiście rozumiem Cię, jeśli miałeś dochody z zagranicy
    > i problemy z tego tytułu to teraz jesteś przewrażliwiony
    > - też tak miałem jak mi rower ukradli a dziadkowi samochód.

    jakoś nie czuje sie przewrażliwiony.
    wbrew pozorom panienki w US na etapie początkowym kontroli marzą tylko o
    jednym, zakończyć sprawę tak żeby szef się nie czepiał i mieć to z głowy.
    Jak się im dostarczy odpowiednie dokumenty, tak żeby nie musiały się
    napracować, a mogły od razu pod pismem napisać, że zgodnie z
    wyjaśnieniem powyżej nie ma powodów do wszczęcia kontroli to są bardzo
    szczęśliwe.
    Po za samymi papierkami typu pity, wyciagi itp itd. warto również
    napisać dłuuuuugie pismo, z duuuuużą ilośią paragrafów w brzmieniem
    aktualnym na dany czas z wyjaśnieniem oraz uzasadnieniem podjętej
    docyzji o odliczeniu czegoś tam lub nie.
    Wtedy one cię chcą nawet ozłocić, bo nie muszą nic robić.
    Nigdy nie miałem "służbowego" odzewu zwrotnego od nich. Sprawie ukręcało
    się łeb po pierwszym piśmie ode mnie.