  • Data: 2007-08-23 19:45:08
    Temat: Re: Czy mozna w koszty firmy wrzucic cegly ? :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Aug 2007, Cavallino wrote:

    > Można nabyć prawo własności lokalu bez nabywania właśności części gruntu -
    > np. grunt pozostaje w użytkowaniu wieczystym.

    Nie wiem czy w tym wątku, ale zaznaczałem to obok własności.
    Owszem, prawda :) i nie mówię że nie.

    > Znam taki konkretny przypadek.

    Też znam, bo działa to tak, że np. w lokalach komunalnych jak jedna osoba
    kupi na warunkach X (znaczy *albo* grunt na ktorym stoi budynek na
    własnosć, *albo* z dzierżawą wieczystą) to wszyscy muszą jednakowo,
    i w sąsiednim budynku (acz innej ulicy) mają właśnie "wieczyście".

    pzdr, Gotfryd