  • Data: 2007-08-28 22:16:48
    Temat: Re: Czy mozna w koszty firmy wrzucic cegly ? :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Aug 2007, Kriss wrote:

    wKF1: podanie o przycinanie cytatów ;)

    > nakładów" jest raczej czymś w rodzaju odszkodowania ale nie do końca.I
    > zapewniam Waść , że odróżniam nakłady od budynku a mało tego "manie"
    > (posiadanie) od własności.

    wKF2: pisząc odnoszę się czasami do wszystkich poprzedników, czasami
    dokomentowuję "dla gugla". Może się zdarzyć, że wyjdzie mi irytująco
    dla przedpiścy, jakobym zakładał że nie ma o czymś pojęcia - acz
    nie taka jest intencja i proszę o wybaczenie :)

    > Jak pisałem wczesniej problem jest "interesujący"

    Ano jest!

    > Nie wszystcy biorą pod uwagę fakt , że zwrot
    > nakładów jest jednostronnym zobowiazaniem - tzn wynajmujący ma go zapłacić
    > najemcy - mimo , że płaci za coś czego i tak jest właścicielem

    O to to, właśnie taka forma też mi wychodzi w postach ;)

    pzdr, Gotfryd