  • Data: 2004-09-02 07:45:53
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > a ty nie odpowiadasz na pytania,
    > to sa przyklady innych twoim zdaniem

    ???moim zdaniem ? ja nic nie mówiłem o wpływaniu na zgony

    > jedyna mozliwosc racjonalna to lidzba rodzacych sie dzieci
    > skoro twierdzisz, ze to jest zla koncepcja to pomoglem ci wskazac inne bo
    > sam sie nie wysililes

    ależ wysiliłem się - podałem Ci przecież genialny pomysł, żeby składki
    emerytalne były opłacane w części na konta własne, w części na swoich
    rodziców.
    Załatwia to sprawę wpływu na zwiekszenie przyrostu naturalnego
    nie ruszając kwestii podatkowych.

    > ciekawe dlaczego jakos USA wplywaja na ilosc poczec swoim podatkiem
    > federalnym i ulgami

    Jak sytuacja gospodarcza w Polsce będzie tak jak w USA to wtedy mozemy
    sobie porównywać.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl