  • Data: 2004-08-31 20:15:50
    Temat: Re: Co o tym myslicie? Bardzo prosze o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ch2ibd$lrt$1@korweta.task.gda.pl...

    > Płodność w rozumieniu jakiej ustawy? O wychowaniu w trzeźwości?
    > Człowieku, ludzie nie chcą mieć dzieci, bo to k... dużo kosztuje!
    > Pzdr: Catbert

    zdaje sie, ze w ogole nie rozumiesz tego co pisze ,llub celowo
    nadinterpretujesz
    co mnie to obchodzi ze to duzo kosztuje, jak ja piisalem o tym, ze ci co nie
    maja dzieci nie powinni miec zadnych przywilejow, jakos panna i kawaler daja
    sobie rade a sa sami, a takie bezdzietne malzenstwo nie moze sobie biedne
    dac rady i potrzebuje ulg!?

    --
    TEMPVS