  • Data: 2007-03-06 14:04:33
    Temat: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.0703060932360.2736@athlon64...

    > [...]
    >
    > Chyba dawno nie czytałeś KKS, co? ;)
    >
    > § 5. Zawiadomienie jest bezskuteczne, jeżeli zostało złożone:
    > 1) w czasie, kiedy organ ścigania miał już wyraźnie udokumentowaną
    > wiadomość o popełnieniu przestępstwa skarbowego lub wykroczenia
    > skarbowego, [...]

    > Jak "komputery wiedzą" to WYSTARCZY. Warunkiem jest "wyraźne
    > udokumentowanie", a nie fakt wykrycia tego w dokumentach.

    1.
    Zauważ fakt, że US nie jest organem ścigania.
    Ten przepis dotyczy sytuacji, kiedy np. policja albo prokuratura lub UKS ma
    już jakieś dokumenty na temat popełnionego wykroczenia i coś się tam toczy.
    natomiast nie zalicza się do tego fakt posiadania danych przez US.

    2.
    Po za tym można by się jeszcze podroczyć, co to znaczy wyraźnie
    udokumentowane.
    Fakt posiadania jakichś damych bazach nie oznacza, że jest to wyraźnie
    udokumentowana informacja.
    Tą informację jeszcze należy wyłapać i udokumentować, żeby można było mówić
    o wyraźnym udokumentowaniu.

    Dwa fakty nieskojarzone ze sobą nie są stanowią udokumentowanej informacji.