  • Data: 2007-03-06 08:38:56
    Temat: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Mar 2007, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie.
    > US nie wie. To wie komputer US. Ewentualnie papiery w US wiedzą.

    Chyba dawno nie czytałeś KKS, co? ;)

    § 5. Zawiadomienie jest bezskuteczne, jeżeli zostało złożone:
    1) w czasie, kiedy organ œcigania miał już wyraŸnie udokumentowanš
    wiadomoœć o popełnieniu przestępstwa skarbowego lub wykroczenia
    skarbowego, [...]

    Jak "komputery wiedzą" to WYSTARCZY. Warunkiem jest "wyraźne
    udokumentowanie", a nie fakt wykrycia tego w dokumentach.

    > US dowie się dopiero wtedy kiedy ktos w US nauczy się pisać na klawiaturze
    > komputera i wystuka na nim pisemko o wszczęciu kontroli.

    Ależ nie, to jest drugie, *odrębne*, również wystarczające wyłączenie
    działania czynnego żalu.
    Również szersze (znaczy nie wymaga powiązania z niczym) - przy "czynności
    służbowej" bez znaczenia jest czy zostanie podjęta z powodu uchybienia
    czy innego (powodu), a uchybienie zostanie wykryte przy okazji.
    Wg Twojego opisu powinno liczyć się przecięcie zbioru zdarzeń, a nie
    ma tak dobrze, jest suma.

    pzdr, Gotfryd