  • Data: 2007-03-06 20:12:16
    Temat: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Mar 2007, gonia wrote:

    > chetnie bym się dowiedziała, ile osób zostało ukaranych za tego typu
    > wykroczenia - wliczam w to również wszelkie korekty ksiąg i rejestrów

    Moment.
    Przy takiej korekcie US nie ma "wyraźnie udokumentowane".
    Znaczy nie mam nic przeciw pytaniu :) idzie mi o to, żeby ktoś nie
    kojarzył takich przypadków z moją wypowiedzią (w sumie "za Samotnikiem").

    > Przypominam przy tym, że od kilku miesięcy obowiązuje również mozliwość
    > składania korekt deklaracji już po przeprowadzonej kontroli

    Dla wątku to jest bez znaczenia.
    Mamy deklarację PIT-8/11 (należy domniemywać iż US ją ma) oraz PIT-36
    w którym podatnik nie ujął przychodu wykazanego w tymże PIT-8/11

    > Jak czytam od dłuższego czasu listę to mam wrażenie, że w urzędach nie
    > pracują ludzie tylko automaty, któe maja kks powiązany z ustawami
    > i rozporządzeniami i na wszelki wypadek wymierzami grzywny

    A posty od pracownikow US też czytasz?
    Takie na przykład:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/e21091aae43a54ba

    > wszystkim i wszystkiemu;-)

    ...aż "zrobią" zadany "procent wzrostu wpływów do budżetu".
    Jak podatnicy nie chcą sami płacić to trzeba jakoś ich przekonać :>
    i jak widzisz ma miejsce dobieranie "limitu tolerancji" do zadanych
    założeń.
    Niestety jak mamy coś "postawione na głowie" to od samej góry.

    pzdr, Gotfryd