  • Data: 2007-03-06 14:15:27
    Temat: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > [...]
    >

    > Chyba dawno nie czytałeś KKS, co? ;)
    >
    > § 5. Zawiadomienie jest bezskuteczne, jeżeli zostało złożone:
    > 1) w czasie, kiedy organ ?cigania miał już wyra?nie udokumentowanš
    > wiadomo?ć o popełnieniu przestępstwa skarbowego lub wykroczenia
    > skarbowego, [...]
    >
    > Jak "komputery wiedzą" to WYSTARCZY. Warunkiem jest "wyraźne
    > udokumentowanie", a nie fakt wykrycia tego w dokumentach.

    > Ależ nie, to jest drugie, *odrębne*, również wystarczające wyłączenie
    > działania czynnego żalu.
> [...]

    chetnie bym się dowiedziała, ile osób zostało ukaranych za tego typu
    wykroczenia - wliczam w to również wszelkie korekty ksiąg i rejestrów
    po mniej lub bardziej złosliwych kancelariach,swoich zapomnieniach oraz
    odliczenie w trakcie bądź na koniec roku zawyżonych składek itp itd

    Przypominam przy tym, że od kilku miesięcy obowiązuje również mozliwość
    składania korekt deklaracji już po przeprowadzonej kontroli, czyli w
    sytuacji, kiedy to urząd ( o ile urzędnik kontrolujący może być
    utożsamiamy z US;>) ma wiadomość, że np w kup zostało zaliczone cos, co
    wg nie stanowi zgodnie z przepisami kup?

    Jak czytam od dłuższego czasu listę to mam wrażenie, że w urzędach nie
    pracują ludzie tylko automaty, któe maja kks powiązany z ustawami i
    rozporządzeniami i na wszelki wypadek wymierzami grzywny wszystkim i
    wszystkiemu;-)